Een keuze in ons woonwarenhuis is zo gemaakt. Maar hoe krijg je dat riante bed of die ruime kast nou thuis? Nou gewoon, via onze bezorgservice! En als je van gemak houdt, laat je onze montageservice direct alles uitpakken, in elkaar zetten en op zijn plek zetten. Tevens worden dan alle verpakkingsmaterialen meegenomen zodat je meteen weer aan kant ben en direct kunt genieten van je nieuwe meubelen!

 

bezorgkosten

Voor het basis bezorgtarief van € 49,50 bezorgen we je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. Mocht je op de 4e etage of hoger wonen en kunnen we geen gebruik maken van de lift, dan rekenen we een toeslag. In het geval je woning niet goed bereikbaar is door bijvoorbeeld een smalle gang of andere obstakels dan kunnen we voor een verhuislift zorgen. Ook hiervoor geldt een toeslag. Voor meer informatie hierover kun je terecht bij onze klantenservice via bezorgservice@woonexpress.nl.

 

bezorgvoorwaarden
Woonexpress hanteert een aantal voorwaarden voor bezorging:

  • Alle te vervoeren goederen dienen bij Woonexpress aanwezig te zijn.
  • Voordat we kunnen gaan bezorgen vragen we je alle artikelen en de bezorgkosten volledig aan Woonexpress te betalen. Je kunt dit doen bij de kassa in ons woonwarenhuis of door het bedrag over te maken op rekeningnummer (IBAN): NL28 RABO 0103 8515 34 onder vermelding van het ordernummer.
  • Om de bezorging correct te kunnen inplannen en de bezorgkosten te kunnen berekenen, vragen we je bij betaling aan onze medewerker aan te geven of er evt. extra services bij de bezorging komen kijken. Om al onze klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen, is het van belang van tevoren te weten of we op een 4e etage of hoger moeten bezorgen waarbij we geen gebruik kunnen maken van de lift, de meubelen ook uitgepakt en in elkaar gezet moeten worden en of er een verhuislift aanwezig dient te zijn.
  • Het basis bezorgtarief van 49,50 geldt voor bezorging op het Nederlandse vaste land. Indien je transport wilt afspreken voor de Waddeneilanden of buiten Nederland, geef dit dan aan bij onze medewerker. Voor bezorging op de Waddeneilanden wordt 50,- extra in rekening gebracht. Voor bezorging in het buitenland wordt bekeken wat we voor je kunnen doen en welke extra kosten dit met zich meebrengt.

 

plan je bestelling online
Bij Woonexpress kun je zelf je bezorgafspraak regelen. Zodra je bestelling compleet is ontvang je een e-mail en kun je zelf de bezorgdatum plannen op woonexpress.nl. De dag voor bezorging kun je bovendien zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag voor ons thuis hoeft te blijven.

Mocht je een vraag hebben over je bestelling of onverhoopt iets willen wijzigen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416 - 673 696 (elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur) of via bezorgservice@woonexpress.nl. Tot 3 werkdagen voor bezorging is de afspraak kosteloos te verzetten.

aanvullende informatie
Om een efficiënte bezorging mogelijk te maken vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en dagdeel iemand thuis is. Indien onze bezorgers niemand thuis treffen, wordt een bedrag van € 75,- aan extra vracht- en administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag moet voldaan zijn voordat de levering opnieuw plaats kan vinden.
  • Let bij aankoop van grotere artikelen goed op of deze goederen wel door bijvoorbeeld de deur of het trapgat passen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden ter plekke niet naar binnen kunnen worden gebracht. Indien dit het geval is, zijn we genoodzaakt de volledige kosten voor een verhuislift, tweede rit en extra werktijd van de bezorgers door te berekenen. Mocht je na je aankoop en betaling toch twijfelen over een beperkte doorgang, neem dan contact met ons op via 0416 - 673 696. We nemen dan graag samen je woonsituatie en de mogelijkheden door.
  • Indien het bezorgadres moeilijk bereikbaar is of het een adres betreft in een nieuwbouwwijk dat nog niet op de plattegrond is vermeld, verzoeken we je dit aan onze medewerker te laten weten bij aankoop.
  • Zorg ervoor dat alle obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken, zijn verwijderd. Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen of andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd. Dek parket, laminaat of lichte vloerbedekking goed af met plastic of karton. Woonexpress kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor evt. schade aan hierboven vermelde zaken.
  • Als je aangegeven hebt gebruik te willen maken van een verhuislift kun je ons helpen met een soepel transport. We willen je graag vragen om ervoor te zorgen dat op de dag van levering de verhuislift daadwerkelijk op de juiste plaats neergezet kan worden. Denk er bijvoorbeeld aan dat er geen geparkeerde auto’s staan op de plek waar de lift moet komen.
  • Onze bezorgers bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. Zij kunnen en mogen de meubelen helaas niet uitpakken, monteren en plaatsen. Tevens nemen de bezorgers geen oude meubelen en/of verpakkingen mee retour. (Tenzij aanvullende services zijn afgesloten, zie hiervoor de pagina montageservice meubelen) We adviseren je hier rekening mee te houden. 

 

Vragen of meer informatie nodig? Neem gerust contact met ons op:

0416 - 673 696 (bereikbaar op werkdagen van 9.00-17.00u)
bezorgservice@woonexpress.nl
Rekeningnummer (IBAN): NL28 RABO0103 8515 34

Deze browser-versie wordt niet meer ondersteund.
Om je beter van dienst te zijn maakt woonexpress.nl gebruik van cookies. Voor meer informatie klik hier