• Home >
  • De meest gestelde vragen - Woonexpress

Vragen

Hieronder vind je een overzicht van veel gestelde vragen voor een direct antwoord. Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan je vraag of opmerking en we zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

 

Over Woonexpress

 

Wat is Woonexpress?

Waar vind ik de adressen van de Woonexpress vestigingen?

Op welke tijden is Woonexpress geopend?

Kan ik bij Woonexpress met creditkaart en/ of pin betalen?

Mogen er bij Woonexpress honden naar binnen?

Hoe solliciteer ik naar een baan bij Woonexpress?

 

Wat is Woonexpress?

Woonexpress is het nieuwe Nederlandse woonwarenhuis, bomvol inspiratie! In onze 8 vestigingen in Amsterdam, Barendrecht, Beverwijk, Den Haag, Duiven, Rotterdam en Waalwijk is op 8000 m² écht alles voor je huis te vinden. Van complete woonkamers tot topkwaliteit keukens, van romantische slaapkamers tot hippe kinderkamers en van prachtige badkamers tot de mooiste verlichting en accessoires. En dit alles tegen verrassend lage prijzen en direct mee naar huis te nemen. Tevens bieden we een enorme keuze in woonstijlen en A-merken. Bij Woonexpress laten we je bewust veel dingen zelf doen. Op die manier houden we onze prijzen laag! Uiteraard staan onze medewerkers altijd voor je klaar indien er nog vragen zijn of je extra hulp nodig hebt.

 

 

Waar vind ik de adressen van de Woonexpress vestigingen?

Woonexpress heeft op dit moment 8 vestigingen, klik hier voor adresgegevens en routebeschrijvingen.

 

Op welke tijden is Woonexpress geopend?

Op deze site vind je per vestiging informatie zoals de openingstijden, adres en een routebeschrijving. Klik op hier voor een uitgebreid overzicht van onze openingstijden.

 

Kan ik bij Woonexpress met creditkaart en/ of pin betalen?

Ja, je kan bij alle vestigingen van Woonexpress met een VISA creditcard en met een Nederlands pinpas betalen.

 

Mogen er bij Woonexpress honden naar binnen?

Helaas kunnen wij uit hygiënisch oogpunt geen huisdieren toelaten in onze woonwarenhuizen. Blindengeleidehonden mogen uiteraard wel naar binnen.

 

Hoe solliciteer ik naar een baan bij Woonexpress?

Woonexpress is regelmatig op zoek naar gemotiveerde medewerkers. Klik hier voor de vacatures.

Service

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Kan ik mijn artikelen thuis laten bezorgen?

Hoe kan ik het beste mijn nieuwe aankopen onderhouden?

Mag ik mijn aankopen nog ruilen of terugbrengen?

Hoe lang krijg ik garantie op mijn aankopen?

Ik wil iets terugbrengen, hoe doe ik dat?

Ik heb iets gekocht, maar het is kapot. Wat moet ik doen?

Wat doe ik als ik een onderdeel mis?

 

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

De website geeft een goed indicatie van de voorraad. Indien je dit zeker wilt weten kun je even contact opnemen met een van onze filialen.

 

Kan ik mijn artikelen thuis laten bezorgen?

Uiteraard kan het voorkomen dat je niet in staat bent je nieuwe aankopen zelf mee naar huis te nemen of later op kunt halen. Geen probleem, we brengen je graag in contact met een van onze transporteurs die tegen een vergoeding je aankopen thuis kunnen bezorgen. Vraag onze medewerkers aan de servicebalie om meer informatie.

Bezorgservice

 

Mag ik mijn aankopen nog ruilen of terugbrengen?

Bij Woonexpress mag je binnen 30 dagen je aankopen ruilen of terugbrengen of bij de verschillende vestigingen van Woonexpress. Afgeprijsde artikelen, artikelen uit de koopjeshoek, batterijen, gloei-, spaar-, halogeen- en TL-lampen, matrassen of dekbedden en artikelen die per strekkende meter verkocht worden, of speciaal voor de klant worden gemaakt, kunnen helaas niet geruild of retour worden genomen.

Raadpleeg onze verkoopvoorwaarden hieronder of vraag het onze medewerkers.

Bekijk: Volledige verkoopvoorwaarden Woonexpress

 

Hoe lang krijg ik garantie op mijn aankopen?

Woonexpress geeft 2 jaar volledige garantie op al haar producten. De kassabon of order is je garantiebewijs, bewaar hem dus goed! Meer informatie? Raadpleeg onze garantievoorwaarden hieronder of vraag het onze medewerkers.

Bekijk: Volledige garantievoorwaarden Woonexpress

 

Ik wil iets terugbrengen, hoe doe ik dat?

Breng de ongebruikte artikelen binnen 30 dagen in de originele verpakking terug, samen met de kassabon bij de servicebalie van de vestiging. Je mag een ander product uitzoeken voor het aankoopbedrag of je krijgt van ons het aankoopbedrag terug.

 

Ik heb iets gekocht, maar het is kapot. Wat moet ik doen?

Als het product wat je hebt gekocht al beschadigd was toen je het kocht, hoef je het artikel alleen maar terug te brengen naar een van de Woonexpress vestigingen. Vergeet niet de kassabon mee te nemen. Helaas kan een aankoop niet worden teruggebracht als het product beschadigd raakt na het verlaten van het woonwarenhuis. Informeer ook bij de servicebalie als je twijfelt.

 

Wat doe ik als ik een onderdeel mis?

Mocht bij het openen van de verpakking blijken dat je een onderdeel mist, kun je contact opnemen met de servicebalie van de vestiging waar je het artikel hebt gekocht. De medewerker van de servicebalie zal vragen naar het ordernummer of artikelnummer, houd dus altijd je orderbon of kassabon bij de hand.

Vragen over de Woonexpress website

 

Vind ik alle Woonexpress producten op deze site?

Kan ik online producten bestellen

Hoe kan ik me afmelden voor de e-mail nieuwsbrief?

 

 

Vind ik alle Woonexpress producten op deze site?

Een groot deel van ons assortiment laten we zien op deze website. Zo krijg je een goede indruk van ons assortiment. Voor het totale assortiment is een bezoek aan ons woonwarenhuis dus nodig.

 

 

Kan ik online producten bestellen?

Alle artikelen op de website van Woonexpress kun je bestellen door bij het artikel zelf te klikken op de knop ‘bestel dit artikel’. Vervolgens wordt het artikel automatisch op je ‘bestellijst’ gezet. Je kunt dan verder rondkijken en eventueel artikelen toevoegen aan je bestellijst of je kunt je bestelling meteen gaan afrekenen.

 

Hoe kan ik me afmelden voor de e-mail nieuwsbrief?

Onderaan elke e-mail nieuwsbrief die je van Woonexpress ontvangt is een link opgenomen genaamd ‘afmelden nieuwsbrief’. Hiermee kun je je afmelden voor toekomstige berichten, zodat je geen informatie meer van ons ontvangt.

Klik hier om naar het vragenformulier te gaan.
Deze browser-versie wordt niet meer ondersteund.
Om je beter van dienst te zijn maakt woonexpress.nl gebruik van cookies. Voor meer informatie klik hier