Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: info@woonexpress.nl.

Een aankoop in één van onze woonwinkels

Een keuze in één van onze woonwinkels is zo gemaakt. Maar hoe krijg je die mooie nieuwe bank, kast of boxspring thuis? Nou gewoon, via onze eigen bezorgservice! En als je van gemak houdt, laat je meteen alles uitpakken en op zijn plek zetten. Zo kun je direct genieten van je nieuwe meubelen! Lees meer over de mogelijkheden en tarieven in de leaflet bezorgservice.
 

Een online aankoop

Wanneer je online een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten thuisbezorgen. 

  • Kleine producten worden met een pakketdienst verzonden. Je ontvangt bericht zodra je bestelling ons magazijn verlaat waarna je deze m.b.v. een Track & Trace code kunt volgen.
     
  • Meubelen zoals kasten, tafels en banken worden met onze eigen bezorgdienst geleverd. Zodra je bestelling gereed staat, ontvang je een email om zelf online een bezorgafspraak in te plannen. Vanaf 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via de orderstatus zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

Online bestellingen kunnen niet afgehaald worden.

Is jouw oog in een van onze woonwinkels gevallen op een artikel welke niet op voorraad is? Dan kan het zo zijn dat het artikel in ons centraal magazijn in Waalwijk wel op voorraad is. Kun je niet wachten? Dit snappen wij heel goed! Je kunt het desbetreffende artikel zelf ophalen in ons centraal afhaalmagazijn in Waalwijk.

Adres afhaalmagazijn Woonexpress: Havenweg 5, 5145NJ, Waalwijk
Openingstijden: maandag t/m vrijdag   07:00 - 16:00 uur
                          zaterdag                      10:00 - 18:00 uur
                          zondag                        12:00 - 18:00 uur

Het kan zijn dat je jouw aankoop nog niet op het afgesproken tijdstip wilt ontvangen. Geen probleem. In dat geval nemen wij jouw aankoop twee weken gratis voor je in opslag. Na dit termijn rekenen wij een bijdrage in de opslagkosten van 10 euro per week. De enigste voorwaarde is dat je het volledige orderbedrag van te voren aan ons hebt overgemaakt.

In de winkelwagen worden de bezorgkosten automatisch berekend.
Afhankelijk van het gewicht, afmeting en bezorgmethode, variëren de bezorgkosten tussen de €4,95 en de €49,- voor de gehele order.

Deze bezorgtarieven zijn van toepassing op online aankopen bij Woonexpress en gelden voor heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Bezorgkosten voor aankopen in één van onze fysieke winkels kunnen hiervan afwijken. Wanneer je buiten Nederland een bestelling wil laten bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice. Voor bezorging op de Waddeneilanden anders dan met een pakketdienst, wordt € 50,- extra in rekening gebracht. Wil je je bestelling hier graag bezorgd hebben en kan deze niet met een pakketdienst worden verzonden, dan neemt onze klantenservice hierover contact met je op.

Ja, online bestellingen kunnen in heel Nederland worden thuisbezorgd, óók op de Waddeneilanden. Voor het bezorgen van bestellingen op de Waddeneilanden die niet met een pakketdienst kunnen worden verstuurd, worden wel extra kosten ter hoogte van € 50,- gerekend. Wanneer dit van toepassing is, neemt onze klantenservice hierover contact met je op zodat je niet voor verrassingen komt te staan. 

Woonexpress bezorgt niet standaard in het buitenland. Wanneer je in het buitenland woonachtig bent, kun je online dan ook alleen kiezen voor de optie ‘afhalen in een winkel’. Wil je je bestelling toch bezorgd hebben in het buitenland? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-539797 of via info@woonexpress.nl.

Bestel je voor 16:00uur? Dan worden de artikelen welke met PostNL worden verzonden dezelfde dag nog opgestuurd.
Zodra de order ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de order kunt volgen.

Meubelen zoals kasten, tafels en banken worden met onze eigen bezorgdienst op afspraak geleverd. Zodra je bestelling gereed staat, ontvang je een email om zelf online een bezorgafspraak in te plannen. Vanaf 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via de orderstatus zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Je kunt hier inloggen met je ordernummer en bijbehorende pincode. Deze heb je via de mail ontvangen.

Wanneer je bezorgafspraak met onze eigen bezorgservice onverhoopt niet door kan gaan, kun je deze tot 3 werkdagen voor bezorging kosteloos verzetten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-539797 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 18:00 uur) of via de mail op info@woonexpress.nl.

Wanneer je online bestelling met onze eigen bezorgservice wordt geleverd, vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en dagdeel iemand thuis is. Indien onze bezorgers niemand thuis treffen, wordt een bedrag van € 75,- aan extra vracht- en administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag moet voldaan zijn voordat de levering opnieuw plaats kan vinden.

  • Let bij aankoop van grotere artikelen goed op of deze goederen wel door bijvoorbeeld de deur of het trapgat passen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden ter plekke niet naar binnen kunnen worden gebracht. Indien dit het geval is, zijn we genoodzaakt de volledige kosten voor een verhuislift, tweede rit en extra werktijd van de bezorgers door te berekenen. De kosten van het inhuren van een verhuislift bedragen € 150,-. Mocht de woning zich op de vierde etage of hoger bevinden en is er geen lift aanwezig worden er extra kosten ter hoogte van € 29,50 gerekend (Dit moet altijd in overleg met de planning of het mogelijk is). Mocht je twijfelen over een beperkte doorgang, neem dan contact met ons op via 0416 - 539 797. (op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 18.00 uur) We nemen dan graag samen je woonsituatie en de mogelijkheden door.

  • Indien het bezorgadres moeilijk bereikbaar is of het een adres betreft in een nieuwbouwwijk dat nog niet op de plattegrond is vermeld, verzoeken we je dit aan te geven op het e-mailadres info@woonexpress.nl.

  • Zorg ervoor dat alle obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken, zijn verwijderd. Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen of andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd. Dek parket, laminaat of lichte vloerbedekking goed af met plastic of karton. Woonexpress kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor evt. schade aan hierboven vermelde zaken.

  • Onze bezorgers bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. Zij kunnen en mogen de meubelen helaas niet uitpakken, monteren en plaatsen. Tevens nemen de bezorgers geen oude meubelen en/of verpakkingen mee retour. We adviseren je hier rekening mee te houden. Dit alles kunnen we uiteraard wel voor je verzorgen, zie hiervoor de Montageservice Meubelen.

Met de Montageservice meubelen biedt Woonexpress je dé oplossing wanneer je zelf je aankopen niet kunt monteren of je hier geen zin in of tijd voor hebt. Met deze service bieden we je het volgende aan:

  •  Het uitpakken, monteren en op zijn plek zetten van de meubelen door onze eigen ervaren montagedienst;
  •  Het retour nemen van alle verpakkingsmaterialen;
  •  Vaste tarieven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

De montageservice meubelen is momenteel nog niet online af te sluiten. Heb je online meubelen besteld of wil je deze bestellen en wil je gebruik maken van de montageservice? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0416-539797 of via info@woonexpress.nl.

Wanneer je je bestelling wilt annuleren, kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice via info@woonexpress.nl. Dit geldt zowel voor bestellingen die in de winkel zijn geplaatst als online bestellingen via woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer zodat we je snel kunnen helpen. Wil je een deel van je bestelling annuleren? Vermeld er dan ook duidelijk bij om welk(e) artikel(en) het gaat.

Bestellingen via de website kun je kosteloos annuleren zolang deze nog niet zijn verzonden of ingepland voor bezorging. 

Bestellingen via de winkel kun je kosteloos annuleren wanneer je dit doet binnen 5 werkdagen na het moment van bestellen, met uitzondering van artikelen die speciaal naar jouw wens besteld zijn en/of op maat worden gemaakt. Hieronder valt bijvoorbeeld een bank, fauteuil of boxspring in een andere uitvoering of stof dan in de winkel staat en op maat gemaakte gordijnen. Bij het annuleren van bestellingen na de termijn van 5 werkdagen worden annulatiekosten in rekening gebracht ter grootte van 25% van het aankoopbedrag.

Ben je onverhoopt niet tevreden over een product dat je hebt gekocht in één van onze woonwinkels? Dan kun je dit binnen 30 dagen na aankoop retourneren of ruilen. Je kunt hiervoor terecht bij de servicebalie in één van onze woonwinkels.

Producten die met onze eigen bezorgdienst zijn geleverd, komen we ook weer zelf ophalen. Hier maken we samen een ophaalafspraak voor. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en het product waar het om gaat zodat we je snel kunnen helpen. 

Wanneer je een product wilt retourneren is het van belang dat het artikel in de originele staat is. Het product mag wel uitgepakt zijn om te beoordelen of het naar wens is en of het niet beschadigd is. Let op: heeft het product gebruikssporen of is het beschadigd door gebruik? Dan kunnen hiervoor kosten ter hoogte van de waardevermindering in rekening gebracht worden. In onze Algemene Voorwaarden lees je meer over het herroepingsrecht en retourneren.

Ben je onverhoopt niet tevreden over een product? Dan kun je je aankoop binnen 30 dagen na de dag van ontvangst herroepen. Na je melding dat je van je aankoop afziet heb je nog 14 dagen om het product te retourneren. 

Producten die met een pakketdienst zoals PostNL zijn bezorgd, kun je kosteloos naar ons terugsturen. Volg hiertoe onderstaande stappen.

  • Vul het retourformulier in dat bij je bestelling hebt ontvangen. Dit retourformulier kun je ook hier downloaden of gebruik het Europees retourformulier;
  • Verpak het product / de producten die je wilt retourneren in de oorspronklijke verpakking zoals je je bestelling ook hebt ontvangen;
  • Voeg het ingevulde retourformulier toe en sluit het pakket zorgvuldig;
  • Verstuur het pakket kosteloos naar Woonexpress, Antwoordnummer 10212, 5140 VB Waalwijk.

Tip: wanneer je artikelen hebt ontvangen in een verzenddoos, maak de verzenddoos dan voorzichtig open zodat je deze weer kunt gebruiken om het artikel in terug te sturen.

Producten die met onze eigen bezorgdienst zijn geleverd, komen we ook weer zelf ophalen. Hier maken we samen een ophaalafspraak voor. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en het product waar het om gaat zodat we je snel kunnen helpen. 

Wanneer je een product wilt retourneren is het van belang dat het artikel in de originele staat is. Het product mag wel uitgepakt zijn om te beoordelen of het naar wens is en of het niet beschadigd is. Let op: heeft het product gebruikssporen of is het beschadigd door gebruik? Dan kunnen hiervoor kosten ter hoogte van de waardevermindering in rekening gebracht worden.
Op basis van de Algemene Thuiswinkel Voorwaarden kunnen artikelen zoals kussen en dekbedden om hygiënische redenen niet worden geretourneerd, mits de verzegeling niet is verbroken.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bij Woonexpress krijg je 2 jaar garantie op fabricagefouten. Garantie zegt iets over de kwaliteit van het product. Met de garantie laten we zien dat we achter onze producten staan ten aanzien van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Bovendien zegt het iets over de service die we bieden, wanneer er onverhoopt toch iets mis mocht zijn met een product. Het enige dat we vragen, is dat je de kassabon bewaart, de onderhoudsadviezen opvolgt en dat wij in de gelegenheid worden gesteld om het product te inspecteren. Om aanspraak te kunnen maken op garantie voor de producten van Woonexpress is het van belang dat er wordt voldaan aan de garantievoorwaarden. De garantievoorwaarden lees je hieronder.

  • Woonexpress garandeert dat een artikel bij normaal huishoudelijk gebruik en juiste montage niet meer dan normale slijtage vertoont.
  • De garantie is geldig vanaf de leverdatum van de eerste aankoop. Op de garantie kan alleen aanspraak worden gemaakt op vertoon van een geldig aankoopbewijs.
  • Woonexpress behoudt zich het recht voor artikelen die in haar assortiment zijn opgenomen, of onderdelen daarvan, te wijzigen of uit het assortiment te nemen. De klant kan in het voorkomende geval aanspraak maken op vervanging door een soortgelijk artikel uit dezelfde prijscategorie. Indien dit niet (meer) mogelijk is dan krijgt de klant zijn aankoopbedrag terug.
  • Buiten de garantie vallen gebreken aan artikelen, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buitenaf komende oorzaak. Bij gebruik dat in redelijkheid niet als "normaal gebruik" kan gelden, kan ook geen beroep op de garantie worden gedaan.
  • De garantie is niet van toepassing wanneer een artikel zelf is geverfd of verzaagd, schade door stoten, krassen, inwerking van vocht, onjuist gebruik, verkeerde reinigingsmethodes of nalatig onderhoud.
  • Buiten de garantie vallen producteigenschappen van artikelen zoals verkleuring van stof, leer of hout en plooivorming in stof of leder zoals beschreven in de onderhoudsvoorschriften van Woonexpress (verkrijgbaar in onze vestigingen).
  • Geen recht op garantie bestaat, indien het artikel verkeerd of onzorgvuldig is gebruikt of gemonteerd, of indien zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Woonexpress enige (herstel)werkzaamheden of wijzigingen aan het artikel zijn verricht c.q. aangebracht. Tenzij deze werkzaamheden of wijzigingen inherent zijn aan het in gebruik nemen van het artikel.
  • Buiten de garantie vallen zelf veroorzaakte transportschade of schade ontstaan door het onzorgvuldig openen van de verpakking.
  • Showmodellen en artikelen uit de koopjeshoek die zijn gekocht in één van onze winkels vallen niet onder de aanvullende garantie.
  • Wanneer je van de garantie gebruik wilt maken, dient dit schriftelijk te worden gemeld bij Woonexpress of persoonlijk bij de servicebalie. De garantiebepalingen en koopprijzen die op het moment van aankoop gelden, worden bij verrekening gehanteerd.
  • Indien de klant een beroep doet op een door Woonexpress gegeven garantie, dient de klant Woonexpress gedurende een periode van 8 weken na ontvangst van het beroep op garantie, in staat te stellen het desbetreffende artikel te onderzoeken op het kantoor van de betreffende vestiging van Woonexpress.

Mocht bij het openen van de verpakking blijken dat het product is beschadigd,dan kun je met het product teruggaan naar de klantenservice in de winkel. Vergeet niet de kassabon mee te nemen. Helaas kan een aankoop niet worden teruggebracht als het product beschadigd is geraakt na het verlaten van het woonwarenhuis. Informeer bij de klantenservice als je twijfelt.
Wanneer je een online bestelling beschadigd is bezorgd kan je de klantenservice in één van de winkels bezoeken met een bewijs van aankoop. Uiteraard kan je gebreken ook online melden via info@woonexpress.nl.

 

 

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een artikel of de dienstverlening van Woonexpress dan horen wij dit graag. Zo kunnen we je klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Klachten kunnen bij de klantenservice balie in één van de 9 Woonexpress winkels kenbaar worden gemaakt. Ook kun je ons contactformulier invullen of een mail sturen naar info@woonexpress.nl. Vermeld in deze mail altijd je contactgegevens en en je ordernummer of het nummer op je kassabon. Zo kunnen we je snel helpen. Binnen 5 werkdagen mag je een inhoudelijke reactie verwachten op je klacht.

Voor aankopen via de webshop vind je meer informatie over de klachten en geschillen regeling van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie (www.sgc.nl). Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wanneer je precies weet welk product je zoekt, kun je in de zoekbalk boven aan de website zoeken op productnaam of het artikelnummer ingeven. Wanneer je niet precies weet wat je zoekt of je bent je aan het oriënteren, dan kun je de zoekbalk ook gebruiken om te zoeken naar een bepaald product, bijvoorbeeld ‘stoel’, ‘kast’, ‘boxspring’ of ‘vaas’. De resultaten worden direct getoond en kun je verfijnen op bijvoorbeeld soort artikel, kleur of prijs. 

Ook kun je een artikel zoeken via het menu –> collectie. Vervolgens kun je een productcategorie kiezen en in veel gevallen ook nog een subcategorie. Binnen het productaanbod kun je je selectie nog verder verfijnen m.b.v. verschillende filteropties. Deze vind je links van het productaanbod. Zo kun je selecteren op soort product, materiaal, prijs, kleur en afmeting.

Wil je meer weten over het product? Klik dan op de foto. Vervolgens kom je op de productpagina met uitgebreide productinformatie en foto’s van het product die hier ook vergroot kunnen worden. Alle vermelde verkoopprijzen op Woonexpress.nl zijn inclusief BTW.

Heb je het product van jouw keuze gevonden? Klik dan op de button ‘plaats in winkelwagen’ om het te bestellen. 

Wanneer je bij een product op ‘plaats in winkelwagen’ hebt geklikt, krijg je een pop-up te zien met 'verder winkelen' en 'naar winkelwagen'.

Wil je nog verder winkelen? Klik dan in de winkelwagen op ‘verder winkelen’. Tijdens het winkelen op woonexpress.nl, is rechtsboven aan de site de winkelwagen altijd zichtbaar. Wanneer je hier op klinkt, krijg je in een klein schermpje alle artikelen te zien die op dat moment in je winkelwagen zitten. Van hieruit kun je direct 'naar bestellen' of eerst je complete winkelwagen bekijken.

In de winkelwagen zie je een overzicht van de artikelen je hebt uitgekozen. Je kunt hier:

  • De aantallen van de producten veranderen.
  • Artikelen geheel uit je winkelwagen verwijderen.
  • Je verzendwijze kiezen - gratis afhalen in één van onze winkels of thuisbezorgen. De bezorgkosten die hier getoond worden zijn specifiek voor de artikelen die op dat moment in je winkelwagen zitten. 
  • Een actiecode ingeven wanneer je deze in je bezit hebt.

Klik vervolgens op de button ‘naar bestellen’ om je bestelling te plaatsen.

 

Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je in de winkelwagen op ‘vul je gegevens in’. Alle stappen die doorlopen moeten worden om je bestelling te plaatsen, staan hier overzichtelijk in 1 scherm weergegeven.

  1. Bezorgadres: Vul hier je gegevens in.
  2. Verzendmethode: Je kunt hier kiezen uit gratis afhalen in één van onze winkels of thuisbezorging. De bezorgkosten van je bestelling staan hier vermeld. Bij afhalen in de winkel kun je kiezen om het volledige bedrag direct te betalen of een aanbetaling van 25% van het aankoopbedrag te doen. 

Klik vervolgens op 'volgende om naar de stap 2 'betaalmethode' te gaan. Hier zie je aan de rechterzijde een overzicht van je bestelling. Aan de linkerkant kun je de volgende zaken invullen:

  1. Factuuradres. Als je een ander adres dan het bezorgadres wilt opgeven als factuuradres, verwijder dan hier het vinkje en vul de juiste gegevens in. 
  2. Betaalmethode: Kies hier je betaalwijze. 

Klik op de button ‘plaats bestelling’. De bestelling is nu definitief geplaatst en je wordt eventueel doorgelinkt naar de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode om de betaling te voldoen.

Je hebt bij Woonexpress.nl de keuze uit verschillende betaalmethodes. Alle betaalgegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden.

  • iDEAL - Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen in de vertrouwde internetomgeving van je eigen bank. Dit is de meest gekozen betaal methode.

  • Creditcard – Op woonexpress.nl kun je zowel met Visa als Mastercard betalen.

  • Webshop Giftcard – Woonexpress.nl is acceptant van de Webshop Giftcard. Heb je meer tegoed dan je besteedt? Dan blijft het resterende tegoed gewoon op je kaart staan. Wanneer het saldo van je Webshop Giftcard niet toereikend is om je gehele bestelling mee te voldoen, kun je voor het resterende bedrag een keuze maken uit één van onze andere betaalmogelijkheden
  • Rembours - Je betaalt contant of per pin aan de bezorger. Voor deze betaaloptie wordt € 20,- in rekening gebracht.

Online is het alleen mogelijk om te betalen met de VVV Giftcard, Webshop Giftcard of de Postcode Loterij Cadeaukaart. Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om online met de Woonexpress Cadeaucheque te betalen. Deze kan alleen worden besteed in één van onze woonwarenhuizen. Wel kan deze online worden besteld, leuk om cadeau te doen! De cadeaucheques zijn onbeperkt geldig.

Een Postcode Loterij Cadeaukaart, VVV Giftcard, Huis & Tuin Cadeaukaart of Webshop Giftcard kan je online inleveren door in het bestelproces die volgt na de winkelwagen bij de stap betaalmethodes te kiezen voor cadeaukaarten en vervolgens voor de optie cadeaukaart. Vervolg de stappen tot je op de betaalomgeving komt, voer het kaartnummer en veiligheidscode in en de korting wordt verwerkt. Let op: de Woonexpress Cadeaubon en de normale VVV Cadeaubon kunnen alleen in de negen Woonexpress winkels worden ingeleverd

Heb je een kortingscode, dan kan je in de winkelwagen klikken op 'Code invoeren' om de code in te voeren. Sommige kortingscodes zijn slechts één dag geldig, dit staat er altijd uitdrukkelijk bij. Woonexpress kan geen nieuwe kortingscodes verstrekken, het betreft altijd een eenmalige aanbieding.

Ja, alle prijzen op woonexpress.nl zijn inclusief BTW.

Wanneer je online een bestelling plaatst, staat in de winkelwagen bij het subtotaal van je bestelling de BTW wel uitgesplitst vermeld. Vervolgens wordt dit weer bij elkaar opgeteld. Het totaal bedrag verandert hier uiteraard niet door. 

Wanneer je betaling gelukt is en de bestelling goed bij ons is aangekomen, ontvang je altijd binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Heb je geen mail ontvangen, controleer dan of deze misschien in je ongewenste mail terecht is gekomen. Kun je de bevestiging ook daar niet terugvinden, neem dan contact met op met onze klantenservice.

De algemene voorwaarden van Woonexpress zijn te vinden op de pagina: verkoopvoorwaarden.

Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.

  • Winkels

In onze woonwarenhuizen kun je niet alleen terecht voor alles voor alle kamers van je huis, maar uiteraard ook met al je vragen! Bekijk het overzicht van onze Woonexpress winkels, openingstijden en route-informatie.

  • E-mail

Wanneer je via de mail contact met ons op wilt nemen, kan dat door ons contactformulier in te vullen. Ook kun je een mail sturen naar info@woonexpress.nl. Vermeld in deze mail je contactgegevens en en je ordernummer of het nummer op je kassabon.

  • Telefonisch

Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00-12:00 uur en 13:00-16:00 uur telefonisch te bereiken op 0416-539797. Buiten deze tijden zijn wij per e-mail bereikbaar. Momenteel ervaren we telefonisch extra drukte m.b.t. het coronavirus, we adviseren je daarom om contact met ons op te nemen via e-mail. We bellen je dan zo snel mogelijk terug!

  • Bedrijfsgegevens

Woonexpress B.V
Havenweg 30
5145 NJ Waalwijk
KvK-nummer: 18074439
BTW-nummer: NL8125.98.003.B01

Rekeningnummer (IBAN): NL28 RABO 0103 8515 34
BIC code: RABONL2U