>
  • Binnen 1 week bij jou thuis*

  • CBW garantie, zeker van je aankoop

  • Betaal direct, achteraf óf in delen

9/10 Klantbeoordelingen

Verkoopadvies? 0416 - 539000

10% kassakorting met code 'VAKANTIE10' * BR Alléén online en niet op afgeprijsde artikelen.

10% kassakorting met code 'VAKANTIE10'. Alléén online en niet op afgeprijsde artikelen.

Bezorgen & Levertijd

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over de bezorging en levertijden van onze producten. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen.


Binnen Nederland zijn onze bezorgkosten € 7,95 en gratis bij een besteding boven de € 100,-

Let op: Levering van meubels op de Waddeneilanden kost € 199,- 

Kleine producten zoals onze woonaccessoires verzenden wij met Post.nl. Als je bestelling uit voorraad leverbaar is en op werkdagen besteld is voor 15.00 uur dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging met alle informatie over jouw bestelling.

Wanneer jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een 'Track & Trace code', daarmee kun je de status van jouw bestelling precies volgen. Heb je na 4 dagen na het plaatsen van jouw bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

  • Alleen voor kleine producten
  • Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, zelfde dag verzonden
  • Te volgen via Track & Trace
  • € 7,95 en gratis bij je thuis bij besteding boven de € 100,-

Jouw bestelling bezorgen we thuis met onze eigen bezorgers of onze externe vervoerder Dutchned BV.

  • Eigen bezorgdienst
  • Bezorgdag naar keuze
  • Levering tot de (1e) drempel of tot eerste deur op de begane grond
  • Zelfmontage
  • € 7,95. Gratis bij je thuis bij besteding boven de € 100,-

Bezorging door Woonexpress: Grote meubelen zoals kasten, tafels en banken worden op afspraak geleverd. Zodra de bestelling klaar staat, ontvang je een bevestiging per email. 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via de orderstatus zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. In de online omgeving 'orderstatus' (rechtsbovenaan te vinden in onze webshop) kun je inloggen met jouw ordernummer en bijbehorende pincode (deze ontvang je per mail).

Bezorging door Dutchned BV: Wanneer je de bestelling hebt afgerond ontvang je een bevestigingsmail met daarin de mogelijkheid om met de vervoerder een bezorgdatum in te plannen. En anders neemt de vervoerder contact met jou op om de afleverdatum af te stemmen. De door jou bestelde artikelen worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd. Controleer de productspecificaties van het artikel van jouw keuze of het wel of niet op een etage geleverd kan worden.

Wanneer je online bestelling met onze eigen bezorgservice wordt geleverd, vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en dagdeel iemand thuis is. Indien onze bezorgers niemand thuis treffen, wordt een bedrag van € 99,- aan extra vracht- en administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag moet voldaan zijn voordat de levering opnieuw plaats kan vinden.

  • Let bij aankoop van grotere artikelen goed op of deze goederen wel door bijvoorbeeld de deur of het trapgat passen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden ter plekke niet naar binnen kunnen worden gebracht. Indien dit het geval is, zijn we genoodzaakt de volledige kosten voor een verhuislift, tweede rit en extra werktijd van de bezorgers door te berekenen. De kosten van het inhuren van een verhuislift bedragen € 249,- (Mocht de noodzaak pas bij levering worden geconstateerd dan bedragen de kosten € 349,-) Mocht je twijfelen over een beperkte doorgang, neem dan contact met ons op via klantenservice: 0416-539000 optie 2. op werkdagen tussen 09:00 - 17:00. We nemen dan graag samen je woonsituatie en de mogelijkheden door.

  • Indien het bezorgadres moeilijk bereikbaar is of het een adres betreft in een nieuwbouwwijk dat nog niet op de plattegrond is vermeld, verzoeken we je dit aan te geven op het e-mailadres info@woonexpress.nl.

  • Zorg ervoor dat alle obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken, zijn verwijderd. Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen of andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd. Dek parket, laminaat of lichte vloerbedekking goed af met plastic of karton. Woonexpress kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele schade aan hierboven vermelde zaken.

  • Onze bezorgers bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. Zij kunnen en mogen de meubelen helaas niet uitpakken, monteren en plaatsen. Tevens nemen de bezorgers geen oude meubelen en/of verpakkingen mee retour. We adviseren je hier rekening mee te houden. Dit alles kunnen we uiteraard wel voor je verzorgen, zie de vraag wat het kost om de meubels te laten monteren.

Wanneer je bezorgafspraak met onze eigen bezorgservice onverhoopt niet door kan gaan, kun je deze tot 3 werkdagen voor bezorging kosteloos verzetten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: 0416-539000 optie 2. Op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 - 17:00 of via de mail op info@woonexpress.nl.

1. Drempel levering (standaard) 2. Express Service (Premium)
* Levering met eigen Woonexpress bezorgdienst * Levering met eigen Woonexpress bezorgdienst
* Jouw bestelling wordt op afspraak bezorgd * Jouw bestelling wordt op afspraak bezorgd.
* Levering tot over de (1e) drempel. * Jouw bestelling wordt op de gewenste plaatst neergezet.
* Jouw bestelling wordt alleen bezorgd, je dient het zelf nog te monteren en te installeren. * Jouw bestelling wordt uitgepaktgemonteerd op de gewenste plaatst én het afval wordt retour genomen. Zo kun jij direct genieten van jouw bestelling. 
€ 49,95 € 129,-

2 dagen voor levering wordt het tijdsblok bekend waarin we jouw bestelling komen leveren. Je kunt de status ook volgen in de online omgeving 'Woonexpress orderstatus' via deze pagina.

Ja, online bestellingen kunnen in heel Nederland worden thuisbezorgd, óók op de Waddeneilanden. Voor het bezorgen van bestellingen op de Waddeneilanden die niet met een pakketdienst kunnen worden verstuurd, worden wel extra kosten ter hoogte van € 199,- gerekend. Wanneer dit van toepassing is, neemt onze klantenservice hierover contact met je op zodat je niet voor verrassingen komt te staan. 

Wij leveren in principe alleen in Nederland en Belgie. Wil je toch bestellen als je in een ander land woont? Neem dan contact op met onze klantenservice (+31 416 53 90 00 optie 2) of stuur een mail naar info@woonexpress.nl dan kijken we naar de mogelijkheden.

Alles wat per post verstuurd kan worden (woonaccessoires en kleine meubels) en die op voorraad zijn: Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Daarnaast heeft Woonexpress heeft een grote collectie meubelen die we uit voorraad binnen 1 week bij je thuis kunnen leveren. Sommige artikelen hebben een langere levertijd, dit staat altijd duidelijk vermeld bij het artikel. 

Grote meubelen zoals kasten, tafels en banken worden altijd op afspraak geleverd. Per e-mail ontvang je dan meer informatie over wanneer de levering gaat plaatsvinden.

Bijna alle kleinere woonitems liggen op voorraad in onze winkels en kunnen dan ook direct worden meegenomen, dit zijn: 

De meeste grotere meubelstukken zoals kastenbankenstoelen en bedden staan als showmodel (of een variant hiervan) in onze winkels. Deze items kun je in de winkel bestellen bij een van onze medewerkers of rechtstreeks via de webshop. 

Als je wil weten of een showmodelproduct te bezichtingen is in een van onze winkels, kun je dit zien op de productpagina in onze webshop. Ook kun je hier zien of een product op voorraad is in ons magazijn.

Wil je graag hulp bij het monteren van je nieuwe meubelen? Kies dan voor de volgende services:

Afleverbijdrage
Alleen voor (deels) gemonteerde meubelen, zoals banken, relaxfauteuils, eettafels, stoelen: 

  • Alles wordt uitgepakt
  • Onderdelen zoals pootjes of grepen worden gemonteerd
  • Meubelen worden op de juiste plek gezet
  • Voorzien van beschermend meubelvilt
  • Alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen

Prijs voor Afleverbijdrage: € 129,-


Montage service 
Voor meubelen die als bouwpakket geleverd worden, zoals boxsprings, kledingkasten, dressoirs, tv meubels:

  • De pakketten worden uitgepakt
  • Alles wordt gemonteerd
  • Meubelen worden op de juiste plek gezet
  • Voorzien van beschermend meubelvilt
  • Alle verpakkingsmateriaal wordt meegenomen

Monteren boxspring zonder motor: € 159,- | met motor: € 229,-

Monteren van kledingkasten (waarde hoger dan € 750,-): per strekkende meter € 149,-

Monteren van wand- en hangkasten (waarde hoger dan € 750,-): 10% van de verkoopprijs (zonder korting)


Deze services zijn momenteel nog niet online af te sluiten. Heb je online meubelen besteld of wil je deze bestellen en wil je gebruik maken van 1 van deze diensten neem dan contact op met ons op 0416-539 000, de chat of e-mail: bezorgservice@woonexpress.nl

Let op: Het is niet mogelijk om webshop bestellingen af te halen bij ons Woonexpress Afhaalmagazijn.

Heb je een aankoop gedaan in een van onze woonwinkels en is het artikel op voorraad in ons magazijn in Waalwijk? Dan kun je er ook voor kiezen om jouw bestelling zelf af te halen bij het Woonexpress afhaalmagazijn. In de winkel kunnen ze hier meer over vertellen.

Woonexpress afhaalmagazijn:

  • Biesbosweg 4, 5145 PZ in Waalwijk
  • Geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00 - 15.45 uur (feestdagen gesloten)
  • Telefoonnummer 0416 - 53 97 97