Retourneren Online Aankoop
Retourvoorwaarden
- Als je een product wilt ruilen of retourneren, dan moet het in originele staat zijn.
- Het product moet retournerneerd worden binnen 14 dagen na aankoop.
- Zijn er beschadigingen of zichtbare gebruikssporen? Dan kunnen de kosten hiervan in mindering gebracht worden op het retourbedrag.
- De originele verpakking en/of prijskaartjes dienen ook nog aanwezig te zijn. Het product mag wel uitgepakt geweest zijn in verband met beoordelen of het naar wens was.
- Artikelen zoals hoofdkussens en dekbedden kunnen om hygiënische redenen niet retour genomen worden. Voor alle online verkopen hanteren we Algemene voorwaarden Thuiswinkel.
LET OP: Online gekochte artikelen kunnen niet geretourneerd worden in onze winkels. Deze aankopen gaan retour zoals ze geleverd zijn. Hieronder staat de retour wijze van een pakket bezorging en een levering met onze eigen bezorgdienst uitgelegd.
Bezorgd door pakketdienst PostNL | Bezorgd door eigen bezorgdienst |
|
|
|
|
| |
| |
Kosten voor eigen rekening | Kosten drempellevering: € 24,95 |
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is niet verplicht.
Retourkosten
Het retourneren van een pakketje is voor eigen rekening.
Toch gratis retourneren? Dan kan je het pakketje retourneren bij ons afhaalmagazijn.
Adres & openingstijden afhaalmagazijn Woonexpress:
Biesbosweg 4, 5145 PZ, Waalwijk
Maandag t/m vrijdag 7:00 - 15:45 uur
Uitgezonderd feestdagen.
Terugbetaling
De terugbetaling maken wij zo snel mogelijk in orde, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de herroepings mededeling hebben ontvangen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen retour hebben ontvangen of je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden.