Bezorginformatie

Een online aankoop thuisbezorgen

Wanneer je via onze webshop een bestelling plaatst, brengen wij het bij je thuis! Gemakkelijk en snel. 

De verzendkosten voor artikelen die met de post worden verzonden bedraagt 4,95*.
De kosten voor het thuisbezorgen van een artikel met onze eigen bezorgdienst bedraagt 59.-.
In je winkelwagen wordt aangegeven wat het verzendtarief voor jouw bestelling bedraagt. 

Kleine producten worden met een pakketdienst verzonden. Je ontvangt bericht zodra je bestelling ons magazijn verlaat waarna je deze m.b.v. een Track & Trace code kunt volgen. 

Meubelen zoals kasten, tafels en banken worden met onze eigen bezorgdienst geleverd. Zodra je bestelling gereed staat, ontvang je een email om zelf online een bezorgafspraak in te plannen. Vanaf 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via de orderstatus zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

We bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. In het geval je woning niet goed bereikbaar is door bijvoorbeeld een smalle gang of andere obstakels dan kunnen we voor een verhuislift zorgen. De kosten hiervoor bedragen € 149,-. Mocht je op de 4de etage of hoger wonen, dan is de levering met een verhuislift verplicht. Mocht dit pas bij levering geconstateerd worden, dan bedragen de kosten € 250,-. Informeer naar de tarieven bij onze klantenservice via bezorgservice@woonexpress.nl. Ook kun je hier terecht met een vraag over je bestelling of als je onverhoopt iets wilt wijzigen.

* Deze bezorgtarieven zijn van toepassing op online aankopen bij Woonexpress en gelden voor heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Bezorgkosten voor aankopen in één van onze fysieke winkels kunnen hiervan afwijken. Wanneer je buiten Nederland een bestelling wil laten bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice. Voor bezorging op de Waddeneilanden anders dan met een pakketdienst, wordt € 50,- extra in rekening gebracht. Wil je je bestelling hier graag bezorgd hebben en kan deze niet met een pakketdienst worden verzonden, dan neemt onze klantenservice hierover contact met je op. 

Wil je meer informatie over bestellen via onze site? Ga dan naar onze veelgestelde vragen onder het kopje Zoeken & Bestellen.

 

Een aankoop in één van onze woonwinkels

Een keuze in één van onze woonwinkels is zo gemaakt. Maar hoe krijg je die mooie nieuwe bank, kast of boxspring thuis? Nou gewoon, via onze bezorgservice! En als je van gemak houdt, laat je meteen alles uitpakken en op zijn plek zetten. Zo kun je direct genieten van je nieuwe meubelen! Lees meer over de mogelijkheden en tarieven in de leaflet bezorgservice.

Plan zelf je bezorgafspraak in
Zodra je bestelling klaar staat om geleverd te worden krijgen je een e-mail met daarin de inloggegevens om zelf een bezorgafspraak te plannen op de orderstatus. Vanaf twee dagen voorafgaand aan de bezorgdatum, kun je online zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Klik hiertoe op onderstaande button en log in met je ordernummer en bijbehorende pincode. Deze zijn terug te vinden op de aankoopbon.

Plan afspraak

Bekijk bezorgstatus


Montageservice

Met de Montageservice meubelen biedt Woonexpress je dé oplossing wanneer je zelf je aankopen niet kunt monteren of je hier geen zin in of tijd voor hebt. Met deze service bieden we je het volgende aan:

  • Het uitpakken, monteren en op zijn plek zetten van de meubelen door onze eigen ervaren montagedienst;
  • Het retour nemen van alle verpakkingsmaterialen;
  • Vaste tarieven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

De montageservice meubelen is momenteel nog niet online af te sluiten. Heb je online meubelen besteld of wil je deze bestellen en wil je gebruik maken van de montageservice? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0416-539797 of via info@woonexpress.nl.