Bestellen & bezorging

Een keuze in ons woonwarenhuis is zo gemaakt. Maar hoe krijg je die riante bank of die ruime kast thuis? Nou gewoon, via onze bezorgservice! En als je van gemak houdt, laat je meteen alles uitpakken en op zijn plek zetten. Zo kun je direct genieten van je nieuwe meubelen! Lees meer over de mogelijkheden en tarieven in de leaflet bezorgservice.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Zodra je bestelling klaar staat om geleverd te worden krijgen je een e-mail met daarin de inloggegevens om zelf een bezorgafspraak te plannen op de orderstatus. Vanaf twee dagen voorafgaand aan de bezorgdatum, kun je online zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Klik hiertoe op onderstaande button en log in met je ordernummer en bijbehorende pincode. Deze zijn terug te vinden op de aankoopbon.

Plan afspraak

Bekijk bezorgstatus

Montageservice
Met de Montageservice meubelen biedt Woonexpress je dé oplossing wanneer je zelf je aankopen niet kunt monteren of je hier geen zin in of tijd voor hebt. Met deze service bieden we je het volgende aan:

  •  Het uitpakken, monteren en op zijn plek zetten van de meubelen door onze eigen ervaren montagedienst;
  •  Het retour nemen van alle verpakkingsmaterialen;
  •  Vaste tarieven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

De montageservice meubelen is momenteel nog niet online af te sluiten. Heb je online meubelen besteld of wil je deze bestellen en wil je gebruik maken van de montageservice? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0416-539797 of via info@woonexpress.nl.

Online bestellingen
Wanneer je een artikel via onze webshop bestelt, kun je in de winkelwagen de keuze maken of je de bestelling gratis wilt afhalen in één van onze woonwinkels of wilt laten thuisbezorgen. Hieronder vind je daar meer informatie over. Wil je meer informatie over bestellen via onze site? Ga dan naar onze veelgestelde vragen onder het kopje zoeken & bestellen.

Gratis afhalen
Je kunt je bestelling gratis afhalen in één van onze woonwinkels. Tijdens het bestellen kun je zelf de Woonexpress winkel kiezen waar je dit graag wilt doen. Je ziet dan ook meteen wat de verwachtte afhaaltermijn is voor de betreffende winkel. Zodra je bestelling in de winkel van je keuze voor je gereed staat, ontvang je een afhaalbericht. Hiermee kun je in de winkel bij de kassa / klantenservice balie terecht om je bestelling af te halen. 

Bezorging
Wanneer je je bestelling wilt laten thuisbezorgen, bedragen de bezorgkosten - afhankelijk van het totale aankoopbedrag - tussen de € 4,95 en de € 59,00. In de winkelwagen worden altijd de exacte bezorgkosten getoond voor de artikelen die je op dat moment in je winkelwagen hebt zitten. Zo kom je dus nooit voor verrassingen te staan.

Hierop gelden de volgende 4 uitzonderingen:

  • voor cadeaucheques bedragen de verzendkosten ongeacht de waarde € 1,95;
  • voor grote meubelstukken (zoals banken, bedden en linnenkasten) bedragen de bezorgkosten ongeacht de waarde € 59,-;
  • voor bezorging op de Waddeneilanden anders dan met PostNL, wordt € 50,- extra in rekening gebracht. Wil je je bestelling hier graag bezorgd hebben en kan deze niet met PostNL worden verzonden, dan neemt onze klantenservice hierover contact met je op;
  • wanneer je buiten Nederland een bestelling wil laten bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice.
Totaal aankoopbedrag

 

Bezorgkosten*
t/m € 49,95 € 4,95
van € 50,- t/m € 99,95 € 7,95
van € 100,- t/m € 199,- € 9,95
van € 200,- t/m € 299,- € 19,95
van € 300,- t/m 399,- € 29,95
van € 400,- t/m 499,- € 39,50
€ 500,- en hierboven € 59,00

 

* deze bezorgtarieven zijn van toepassing op online aankopen bij Woonexpress. Bezorgkosten voor aankopen in één van onze winkels kunnen hiervan afwijken.

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je hier allereerst een bevestiging van.

Kleinere artikelen worden met PostNL verzonden. Wanneer je bestelling gereed staat voor verzending, word je hierover bericht. Vervolgens ontvang je het pakket automatisch thuis. Je ontvangt hiervoor een track&Trace code van PostNL. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan zullen zij laten weten wat zij met je pakketje hebben gedaan. 

Grotere artikelen of meerdere pakketten worden door onze eigen bezorgservice thuis afgeleverd. In dit geval ontvang je zodra je bestelling gereed staat voor bezorging een e-mail en kun je zelf online de bezorgdatum plannen. Vanaf 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via meubelorderstatus.nl zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. We bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. In het geval je woning niet goed bereikbaar is door bijvoorbeeld een smalle gang of andere obstakels dan kunnen we voor een verhuislift zorgen. De kosten hiervoor bedragen € 149,-. Mocht je op de 4de etage of hoger wonen, dan is de levering met een verhuislift verplicht. Mocht dit pas bij levering geconstateerd worden, dan bedragen de kosten € 250,-. Informeer naar de tarieven bij onze klantenservice via bezorgservice@woonexpress.nl. Ook kun je hier terecht met een vraag over je bestelling of als je onverhoopt iets wilt wijzigen.

0