>
  • Binnen 1 week uit voorraad geleverd

  • GRATIS bezorging vanaf €50

9/10 Klantbeoordeling

Annuleren & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling onverhoopt annuleren? Dit kan door een e-mail te sturen naar info@woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer zodat we je snel kunnen helpen. Dit geldt zowel voor bestellingen die in de winkel zijn geplaatst als online bestellingen via woonexpress.nl.  Wil je een deel van je bestelling annuleren? Vermeld er dan ook duidelijk bij om welk(e) artikel(en) het gaat.

Bestellingen via de website kun je kosteloos annuleren zolang deze nog niet zijn verzonden of ingepland voor bezorging. 

Bestellingen via de winkel kun je kosteloos annuleren wanneer je dit doet binnen 5 werkdagen na het moment van bestellen, met uitzondering van artikelen die speciaal naar jouw wens besteld zijn en/of op maat worden gemaakt. Hieronder valt bijvoorbeeld een bank, fauteuil of boxspring in een andere uitvoering of stof dan in de winkel staat en op maat gemaakte gordijnen. Bij een annulering na de termijn van 5 werkdagen worden annuleringskosten in rekening gebracht ten bedrage van 30% van het aankoopbedrag tot 50% van de aankoop als je al geïnformeerd bent dat de levering kan plaatsvinden.

Hoe kan ik producten ruilen of retourneren die in de winkel zijn gekocht?

Ben je onverhoopt niet tevreden over een product dat je hebt gekocht in één van onze woonwinkels? Dan kun je dit binnen 14 dagen na aankoop retourneren of ruilen. 

Producten die met onze eigen bezorgdienst zijn geleverd, komen we ook weer zelf ophalen. Hier maken we samen een ophaalafspraak voor. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Neem voor het maken van een ophaalafspraak contact op met onze klantenservice via info@woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en het product waar het om gaat zodat we je snel kunnen helpen. 

Wanneer je een product wilt retourneren is het van belang dat het artikel in de originele staat is. Heeft het product gebruikssporen of is het beschadigd door gebruik? Dan kunnen hiervoor kosten ter hoogte van de waardevermindering in rekening gebracht worden. Het product mag wel uitgepakt zijn om te beoordelen of het naar wens is en of het niet beschadigd is. Op basis van de Algemene Thuiswinkel Voorwaarden kunnen artikelen zoals kussen en dekbedden om hygiënische redenen niet worden geretourneerd, mits de verzegeling niet is verbroken.

Online gekochte artikelen kunnen niet geretourneerd worden in onze winkels. 

Hoe kan ik producten retourneren die online zijn besteld?

Ben je onverhoopt niet tevreden over een product? Dan kun je je aankoop binnen 14 dagen na de dag van ontvangst herroepen. Slechts de rechtstreekse kosten welke je maakt om het product te retourneren komen voor eigen rekening. 

Producten die met een pakketdienst zoals PostNL zijn bezorgd, kun je op eigen kosten naar ons terugsturen. 
Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, kun je onderstaande stappen volgen: 

Vul het retourformulier in dat bij je bestelling hebt ontvangen. Dit retourformulier kun je ook hier downloaden.

Indien redelijkerwijs mogelijk, verpak het product / de producten die je wilt retourneren in de oorspronkelijke verpakking zoals je je bestelling ook hebt ontvangen;

Voeg het ingevulde retourformulier toe en sluit het pakket zorgvuldig;

Verstuur het pakket naar Woonexpress, Havenweg 5, 5145 NJ Waalwijk.

Tip: wanneer je artikelen hebt ontvangen in een verzenddoos, maak de verzenddoos dan voorzichtig open zodat je deze weer kunt gebruiken om het artikel in terug te sturen.

Producten die met onze eigen bezorgdienst zijn geleverd, komen we ook weer zelf ophalen. Voor kleinmeubelen geldt hiervoor een tarief van 24,95 en voor grootmeubelen een tarief van 49,-. Hier maken we samen een ophaalafspraak voor. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@woonexpress.nl. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en het product waar het om gaat zodat we je snel kunnen helpen. 

Wanneer je een product wilt retourneren is het van belang dat het artikel in de originele staat is. Heeft het product gebruikssporen of is het beschadigd door gebruik? Dan kunnen hiervoor kosten ter hoogte van de waardevermindering in rekening gebracht worden. Het product mag wel uitgepakt zijn om te beoordelen of het naar wens is en of het niet beschadigd is. Op basis van de Algemene Thuiswinkel Voorwaarden kunnen artikelen zoals kussen en dekbedden om hygiënische redenen niet worden geretourneerd, mits de verzegeling niet is verbroken.

Online gekochte artikelen kunnen niet geretourneerd worden in onze winkels. 

Terugbetaling

De terugbetaling maken wij altijd zo snel mogelijk in orde, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de herroepingsmededeling hebben ontvangen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen retour hebben ontvangen of je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden. We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke aankoop hebt betaald, tenzij uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd.

Contactgegevens

Mocht je na het lezen van deze pagina vragen nog een vraag hebben, neem dan gerust contact op met Woonexpress.

Woonexpress BV
Havenweg 30
5145 NJ Waalwijk
Postbus 54
5140 AB Waalwijk
info@woonexpress.nl