Klantenservice

Welkom bij de online klantenservice van Woonexpress. Hieronder vind je informatie over uiteenlopende onderwerpen.
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag!

Klantenservice van ma-vr telefonisch bereikbaar van 09:00-12:00 uur en 13:00-16:00 uur.
Vanwege Covid 19 is de bezetting op onze klantenservice tijdelijk beperkt en zijn we vanaf heden telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00-12:00 uur en 13:00-16:00 uur. Uiteraard kun je via de contactpagina van onze website altijd vragen en/of opmerkingen doorgeven. We hopen op je begrip en zullen er alles aan doen je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de bezorging of montage van jouw bestelling? Wil je jouw bestelling annuleren of retourneren, maar weet je niet hoe? Je vindt hier alle vragen en antwoorden: veelgestelde vragen.

Bestellen & levering

Een keuze in ons woonwarenhuis is zo gemaakt. Maar hoe krijg je die riante bank of die ruime kast thuis? Nou gewoon, via onze bezorgservice! En als je van gemak houdt, laat je meteen alles uitpakken, monteren en op zijn plek zetten. Zo kun je direct genieten van je nieuwe meubelen! Lees meer over de mogelijkheden.

Orderstatus

Benieuwd wanneer je bestelling geleverd gaat worden? Volg hier de status van je bestelling en regel meteen de openstaande betaling via Ideal. Orderstatus > 

Verkoopvoorwaarden

Benieuwd naar onze voorwaarden? Bekijk dan de algemene verkoopvoorwaarden van Woonexpress en Thuiswinkel Waarborg. Verkoopvoorwaarden > 

Garantie

Wat als je product kapot is of als je een klacht hebt? Lees dan meer over de garantie op de meubels en woonaccessoires van Woonexpress. Lees meer > 

Contact

Heb je een vraag, een klacht, een opmerking of een leuke suggestie? Of wil je met ons samenwerken? Vul dan ons contactformulier in en dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.  Contactformulier >